duminică, 18 martie 2012

Maria I mi-a gasit legitimatia de la scoala. salve MAria

azi am fost pana la TurboHalle. am vazut. vandut biletul si plecat * rade* alexa a luat 80 de lei pe el. buna afacere alexa* thumb up*

cladire banala. oameni [ majoritatea] + 27. sau asa pareau.=> parere proasta. dar o sa merg odata acolo.
e un concert punk rock pe 31, ce zici omule mergem?

_________________________________________________
magic Fm pe fundal. abia am scapat de 9gag. vreau dresuri colorate.
mi-e cam somn, si nu am vorbit inca cu vecina de la 9 despre fetita ei. trebuie maine inainte sa plec. trebuie crosetat. POT SA CORSETEZ CU STANGA.* so much win* YES YES YES

__________________________
hmm. nu stiu ce sa spun de capatana mea confuza. sper ca raspunsul pe care i l-am dat lu hachi la intrebare sa fie cel adevarat altfel ar fi dubios:-? adica nici blond, nici ochi albastri- sau verzi, ... CONFUSED


va doresc o moarte crunta ^^, the xim .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :