duminică, 18 martie 2012

'cause i'll never be

am o coama de leu in cap . yey.
pe fundal ceva muzica de pian. ave youtube


_________________________________
ne bucuram de venirea primaverii, chiar daca eu am intampinat-o cu stat in casa si zacut la pat. O astept de mult si ii sunt cat poate fi un om de recunoscator ca a venit. welcome!
cred ca lucrurile incep sa capete contur . nu stiu ce culoare si cat de intens, dar este un contur si il apreciez.sunt si zone incetosate dar este normal, presupun.sper sa iau alegerile cele mai potrivite la momentul dat, astfel incat sa nu regret nimic pentru ca unul dintre lucrurile pe care mi le-am propus ese sa nu regret nimic, niciodata.de ce? pentru ca sunt lucruri facute de mine si daca eu nu le apreciez, atunci nu le va aprecia nimeni.
imi pare foarte rau pentru lipsa subiectelor random si dubioase abordate inainte, si mie imi e dor de mine, dar momentan fiind ocupata cu aspectul lucrurilor care conteaza pentru altii, am cam neglijat ceea ce pe mine ma distreaza cu adevarat. nu pot spune ca aceasta zona superficiala de care ma ocup nu are partea ei amuzant, doar ca mi-e dor de lucrurile dinainte.


va salut cu coama mea de leu, xim

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :