miercuri, 28 aprilie 2010

sentiment de vina (iar)

pai nu e greu ... doar trebuie sa vezi o chestie sau sa nu vezi nimic si inima iti sta in loc si te face sa crezi ca ai gresit , ca ai facut ceva ce ii raneste ceilalti ...ca x nu v-a mai vorbi cu tine niciodata ca , y te uraste , ca z a uitat de tine ....
de ce ? pentru ca asa sunteti facuti =) corpuri fragile cu suflete si mai fragile ...dap asta e tragic ...numai ca nu numai umanoizi aveti chestii numite sentimente ...acum si eu si doare...si nu-mi place
nu-mi place cand vad ceva ce nu trebuie ...care ar trebuie sa fie ascuns .. care ar trebui sa fie departe  ..de care eu sa nu aflu 
cum ar fi fara asta ? uite asa ! : toti fericiti , nimeni suparat:( - numai ca nu-mi place asta...=)
sentimentele=diversitate, diversitate=actiune =D

vreau inapoi ... inapoi in timp

hmm.. imi pare rau ca gandesc asa . asta chiar ma face sa rad. nu stiu ce a mai scriu . uite chestia asta e ceva pentru care simt vina " ;___; / .__."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :