miercuri, 14 aprilie 2010

blue memories

                   scopul blogului : amintiri 

                  scopul meu : .... asta nu conteaza 

                  post-ul de azi :     mersul cu trenul cred ca e favoritul meu probabil dupa masina timpului  si era si atunci ... adica acum 8-9 ani . ma intorceam de la tara cu bunicii ( aa si ma intorceam chiar pentru ca urma sa incep scoala -ce chin ...;__; ) cu trenul iar eu ca un copil geniu ce eram ( si inca sunt ) intrebam din 10 in 10 minute cand ajungeam . la un moment dat am intrebat :   "- cand o sa stiu cand ajungem ?cum stiu ca acolo va fi bucurestiul ?

                      - cand vei vedea pe geam muuuuuuuuuulte lumini ( era intuneric afara ) vei sti ca acolo e bucurestiul ."  

 si am stat uitandu-ma pe geam pana am ajuns si cand am dat cu ochii de lumini am exclamat cu cel mai fericit glas " - tataie !!uite , uite bucurestiul !!!" 

sincer si acum cand merg cu trenul inca imi aduc aminte asta ...probabil ca acele vorbe neinsemnate vor fi singurele care imi vor mai aduce amimte de el 

si daca asta e patetic ..SOARTA  .. nu a mea pentru ca a mea o stiu bine :>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :