joi, 15 aprilie 2010

lacrimi ale cui?

ploua . pai da ploua , si ce ? nu a mai plouat pana acum ? ba da numai ca acum ploaia asta , cerul asta imi aduce aminte de austria . 

   cred ca eram a treia zi in austria - gratz:> - si dupa repetitii am plecat ca de obicei la cumparaturi prin oras numai ca uite asa frumos dragutul cer s-a pus pe plans , da si ce plans . era ca si cum  se hotarase sa distruga planurile tuturor ... dap si uite asa in loc sa pot sa merg cu Hachi s-o mai ajut la carat orice voia sa cumpere si s-o ii mai tai din elen asa incat sa-i mai si ramana bani a trebuit sa ne adapostim sub o chestii care era in mijlocul intersectiei ..:-? cred ca avea niste scari care coborau dar nu stiu sigur unde duceau... si cum ma imi zgaiam privirea la picaturile gigantice ce cadeau la un metru un fata noastra am vazut o tipa gotica ... parca era picata din cer ,sincer acum  nu avea nici o treaba cu tot ce era in jur --ca in desenele alea in care peisajul e calm si normal si personajul e verde tipator si are urechi sau mai stiu eu ce --ma rog si tipa era imbracata in rosu si negru si avea niste cizme cu platforma  ...arata bine ... nu bine chiar foarte bine  .. gen arata de parca chiar ar fi iesit dintr-o manga XD  ma rog ...

si apoi a disparut - de fapt s-o fi grabit sa traverseze dar eu stiu ca a disparut pt daca eu nu o mai vedeam insemna ca a disparut  

si apio am iesit in ploaie , m-am facut fleasca pana si sosetele mi-erau ude si am indurat frigul razand de propria-mi idee O__O

Un comentariu:

  1. Si, brusc, o picatura de ploaie ti-a zambit. Si tu ai urlat. Si Hachi a tipat. Si amandoua ati inceput sa radeti, pentru ca eu nu eram acolo si nu am putut sa vad picatura de plaoie care, in mod incredibil, a zambit (eu faceam baie la soare in Romania :>)

    RăspundețiȘtergere

aaa aici nu e de obicei nimic :