luni, 26 aprilie 2010

orasul cu bloguri


cum in fiecare zi petrec 2 ore pe putin plimbandu-ma din blog in blog cred ca ar fi dragut sa scriu ceva despre ele ..

sincer cand am auzit prima oara pe cineva ca zicea "ah trebuie sa vad ce a mai scris x " am zis ca bietul om a innebunit verificandu-i respectivului blogul in fiecare zi ... dar acum o vad altfel    Inner self : "hey te-ai uitat ce a scris y? " me : " nu :-s ... deabia astept sa citesc <3>

      youtube addict 

=> avand in vedere ca doar blogurile nu ma mulumesc am ajuns sa stau cu ochii in calculator inca 2 ore dar asta pentru videobloguri sau diferiti youtube-eri . ma simt ca un stalker ( Someone who:
1. Literally follows a person's every move, on Facebook or otherwise.
2. Is way too obsessed with someone to the point of being a creeper. )
ma rog nu chiar dar ... pana nu aflu daca nu cumva mai are inca un cont nu ma las:D asa am facut cu swiftkaratechop - genial tipull iar eu om flamand de genialitate nu am avut somn pana nu am aflat cate account-uri are sau daca are blog :D  da ma rog...

    me -anime fan mort :|
-am ramas in urma iar cu vreo 5 ongoing-uri 
-de ookami kakushi nu m'am atins de un secol                                                                                          -la naruto sunt cu 2 filme si 2 ep in urma (ep nu se pun ca am citit manga )                                       -a inceput Hagane No Renkinjutsushi  fara mine ca eu inca nu sunt l azi cu bleach si nu ma pot apuca si de asta ...                                                                                                                                          -si inca cateva chestii care nu-mi vin in minte 

   inca cateva lucruri care imi incarca capul : 1. vreau sa ma tund 

                                                                             2.vreau vara 

                                                                             3.ttrebuie sa ma duc sa-mi spal opera de arta de pe mana 

                                                                            4.cred ca pentru ritualul din seara asta o sa-mi sacific pisicul ^^

imaginea are rol in a ma face pe mine sa ma concentrez asupra ultimelei opere de arta pe care o pregatesc si pentru care il sacrific pe fig ... da de unde .. doar mi se pare foarte tare albastrul:>

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :