duminică, 17 noiembrie 2013

opt. timis. t


'I have a confession to make : I AM AN OPTIMIST!' încã îmi rãsunã în cap începutul eseului tipului din cartea aia...
Şi ce frumos sunã! Te-ai inspirat tu, copile, din opera lui F. Scott Fitzgerald sau aşa ai fost plãmãdit ?
Şi ce vis frumos! Ori aţa albã cu care-i cusut nu ne mai prezintã interes, noi promovãm idei şi culori!

Am sã mã învãlui în şaluri şi am sã-mi cos un conac din mohair. Acolo o sã-mi desenez pereţii cu gândurile tale. Pe tavan o sã avem planurile tale de viitor. O sã avem ferestre primitoare si grandioase, ca sã putem echilibra realitatea cu ideile-ţi iluminate. O sã avem şi piscinã, aşa, de dragul dramatismului.

Şi nu glumesc! O sã-mi reliefez visul prin culori! Or sa ia ocazional forme ~frapante şi captivante~ ,  cu greu o sã te laşi de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :