marți, 5 noiembrie 2013

dimpreunã

Eu m-am nãscut în vis. Din vãluri pastelate m-au nãscocit. Aspre fire de azbest ţin aproape nelãmuritele figuri ce mã compun.
Mã discompun. Şi prind forme în lumea nouã. Şi e luminã, şi e vânt. Şi e culoare, uh, ãsta-i pãmânt ?
M-am fragmentat ca sã mã poţi vedea, îţi place ?
M-am pierdut ca sã mã poţi gãsii. M-au rãtãcit semnalele tale neclare. Ce-mi faci ?

Uneori visez cã trãiesc altundeva, undeva departe. Uneori visez cã trãiesc. Visez cã trãiesc ?
Ỉnainte trãiam ca sã visez. Vedeam valuri felurite prin vãzduhuri ticluite.

Sã dansãm pentru azi ! Dar şi mai mult pentru mâine !
Sã cântam himerele lãsate-n urmã! Ca ele sã nu se mai întoarcã
Sã mã porţi pe braţe, pe braţele Dunãrii !
Şi sã m-azvârli în mare !

Am sã-ţi rãpesc prezenţa şi-am sã ţi-o duc altundeva. N-am sã-ţi dau de ales.
Ai sã fugi ?


Eu am plecat din vis, acolo-am sã mã-ntorc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :