marți, 19 noiembrie 2013

Aduna-te!

Stii ca nu am timp sa stau dupa tine... Stii ca am atat de multe de facut , dar se pare ca nu iti pasa!
Stai si aiurezi, delirezi... visezi!
 Ma dezgusti!

Uh te rooog, macar incearca sa te pui in locul meu ! Am un program asa incarcat, daca si tu stai asa ravasita, cum o sa ma descurc?
Te implor, uita-te la mine si spune-mi ce ai !
Vreau sa te uiti la mine, nu prin mine...

Stiu unde-ai vrea sa fii si ce ai vrea sa faci, dar nu se poate. Degeaba stai melancolica rezemata de fereastra, afara nici nu ploua, nici nu ninge- cadrul dramaic ti-a fost distrus. Lasa pierderile astea de lume, nu-s de tine in momentul asta.

 TU ne distrugi!
TU ne distrugi !




Intr-o calatorie ludica din vis i-am citit gandurile. Se delecta cu imagine diafane si cuvinte pompoase.
" N-am iubit-o decat noaptea. Ea-mi era noaptea, de fapt. Cand soarele-si cobora genele asupra boltei azurii, ea isi facea simtita prezenta. Se strecura pe usa, tragea draperiile si se tavalea in pat. Era mai ceva ca o pisica. Se catara in varful patului si ma invita sa o insotesc. Ea nu vorbea niciodata, ci doar soptea. Imi soptea cu glas ragusit si slabit, intinzandu-si mainile spre tavan, ca eu i-am adus cunoasterea. Imi torcea la ureche ca o pisoica in calduri, apoi se rostogolea jos din pat si se refugia dupa fotolii asteptand sa ma rog de ea sa ma intorc. Mi-a jucat timpul pe degete.
Toate astea pana am cunoscut-o pe sors'sa. Daca ea parea vie doar noaptea, sau doar atunci activa in realitate, a ei sora nu se multumea cu intunericul. O stiam toti dinainte sa ne fi spus cineva de ea. : era pustoaica care chicotea mereu. Avea miscari iuti, neslefuite fata de sor'sa. Te cantarea rapid din ochi si apoi isi schimba centrul de interes. Mergea sprintena prin campus fara sa ne bage in seama. Se uita prin tine, de fapt se uita la tine ca sa iti invete gusturile. Cu greu am ajuns sa-i cunosc eu  gusturile.
Garsoniera ei era scaldata in culoare. Nu cred ca putea vreodata trai impreuna, erau prea diferite. Un pat generos incadrat de perne de culoare pufului trona in mijlocul incaperii. Oglinzi, lumanri, luminite, candelabru, veioze. Cred ca ea si ea se alimenta cu energie elcrica la cate intrerupatoare avea in casa. Ea mi-a jucat spatiu pe degete. Mi-a acaparat mintea, mi-a confiscat orgoliul, mi-a anulat aspiratiile si m-a tintuit locului. Desigur, eram singurul care respecta regulile acestea,  domnisoarele  probabil doar se amuzau grozav la amurg probabil cand reuseau sa se intrevada."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :