duminică, 8 septembrie 2013

Te Rooooooog Nu-mi Da Pace


Si mi-a stins orice durere
Cu o simpla mangaiere
Vreau mai mult
Sufletu-mi cere
Dimineata se trezeste 
Si stiu ca timpul se grabeste
Mai stai si spune-mi o poveste
Si-mi place, imi place sa o stiu aici
Imi place, imi place
Si noapte de noapte 
Nu-mi da pace, imi place
Nu ma lasa sa dorm...
Si nu-mi da pace, imi place 
Ma tot cheama sa zbor
Si nu-mi da pace, imi place
Sunt pierdut printre visele ei
Atat de aproape de orbire
Pentru putina fericire
Pentru un dram de nemurire
Si stiu ca-ii place, ii place sa ma vada gol
Ii place, ii place si noapte de noapte 
Nu-mi da pace, ii place
Nu ma lasa sa dorm...
Si nu-mi sa pace, ii place
Ma tot cheama sa zbor
Si nu-mi da pace, imi place
Sunt pierdut printre visele ei
Nu-mi da pace, imi place
Nu ma lasa sa dorm
Si nu-mi da pace, imi place
Ma tot cheama sa zbor
Si nu-mi da pace, imi place
Sunt pierdut
Noapte de noapte
Nu-mi da pace, imi place
Nu ma lasa sa dorm!
Si nu-mi da pace, imi place
Ma tot cheama sa zbor
Si nu-mi da pace, imi place
Sunt pierdut printre visele ei
Si nu-mi da pace
Si nu-mï da pace

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :