vineri, 27 septembrie 2013

amar soptesc, ele, vocile de departe

Lumina rece si distanta de neon din supermarket m-a facut sa ma gandesc la cum si ce o sa fac eu la anu' pe vremea asta . Ma uitam la zecile de rafturi cu detergenti si ma gandeam ' Eu cum o sa merg singura la cumparaturi?'. Trecand pe langa balsamul de rufe m-am intrebat: ' De unde o sa stiu eu asa dintr-o data care e cel mai bun ?'
Tineam mana inclestata pe toarta cosului de cumparaturi, ratacindu-mi privirea printre sutele de produse: e normal sa fie asa multe? Adica stiu de la Marketing ca da, e normal, si de la Economie ca multitudinea de sortimente si raportul lor diferit calitate/pret face ca economia societatii sa nu fie parfecte... dar acum parca eram PREA multe. Eu, eu cu cine votez? Pe cine culeg de pe raft ? Si de unde stiu ca va fi o alegere buna?
Eu... eu cu cine o sa ma cert pe ultimul biscute? Eu..eu pe cine mai bat la cap sa imi faca bunatati si clatite??

M-am hotarat sa ma aprovizionez pentru facultate cu 2 ii, o carte despre mitologia noastra romaneasca si cateva volume de poezii. Ma duc acolo sa-i farmec si sa-i vrajec cu Efectul WOW al Romaniei... poate daca ei vor invata sa ne aprecieze, cu timpul vom invata si NOI sa ne apreciem singuri.

Si trebuie sa fac rost de un coleg de camera care sa-mi gateasca... OBLIGATORIU!

_______________________________________
Un dor amar imi canta acum, si o sa-mi tot cante pana plec. E-un dor frumos, dar este trist si-acolo ma asteapta imnuri noi si dulci. Dar candva ma voi intoarce .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :