vineri, 28 decembrie 2012

Sunt Andreea de la 2, imi dati si mie drumul?


No, se pare ca jumatate din blocurile din centru, de la Victoriei  si toate blocurile de la Tineretului, vis-a-vis de parcul tineretului au cate o Andreea la etajul al II-lea. Suspect dar foarte convenabil pentru mine.
'Sunt Andreea , de la 2.Imi deschideti si mie ?' am spus cu o inflexiune dubioasa in voce la toate blocurile la care am incercat sa colind, si surprinzator tuturor le-a fost mila de biata Andreea de la 2 si i-au deschis . Long live Andreea!

printre altele:

" cos:bai, sin, eu mi-as face un harem

sin: eu AM NEVOIE de unul! ma uit in jur si vad doar bucati de umanitate...
 eu am nevoie de un intreg, ca sa imi faca fata

cos: nostim "

am facut o descoperire super dubioasa. citesc o carte care vorbeste despre magnetul unic pe care il posedam fiecare si in functie de care oamenii din jur se apropie sau departeaza de noi ... e o chestie de programre energetica la nivel micronic ..o dubiosenie, ma rog. zice la un moment dat de chestiile de care ne e frica ca se vor intampla din partea celorlalti si chestii din trecut care ni s-au intamplat si nu ne-au placut si cum ele se vor intampla pentru ca avand in vedera ca asta emitem noi continuu catre univers asta vom capta inapoi... ma rog, ma gandeam la ce mi-a displacut mie cel mai mult si de ce mi-a fost cel mai teama..nu voiam sa se mai ajunga vreodata sa fiu pusa intr-o situatie atat de tensionata cum era de fiecare data cand vorbeam cu oana in ultimul timp. si mi-au displacut in mod special reactiile oanei ...
a avut de vreo 2-3 ori cred in ultimele luni reactii aproximativ asemanatoare oanei...si cred ca asta m-a ingrozit la nivel subconstient si actiunile mele au aratat asta. nu stiu cu ce ne ajuta asta situatia dar voiam sa-ti zic .


__________________________________________
nu stiu daca se merita sau nu . eu sunt foarte impacata cu universul






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :