marți, 25 decembrie 2012

reinforcement

Plimbare de gradul I in familie.Luata pe nepregatite, am doborat magicul dulap faara usa pe mine, mi-am extras hainele norocoaa din cutia lemnoasa, mi-am inhatat patinele si am zburat dupa capul familiei.
Patinuarul era prea aglomerat pentru Inaltimea mea, asa ca m-am rezumat la a-mi purta patinele pe umar si a merge tantosa de parca as fi patinat toata ziua si acum imi faceam ultima plimbare.
Omeni tristi. oameni tristi peste tot.Poate e doar din cauza predominantei non-culori negru, care ne imbraca pe toti si ne ia din expresivitate. Cred ca opusul lui negru ar trebui sa fie rosu sau galben. Omul imbracat in negru este diametral opus, din punct de vedere al dispozitiei, celui imbracat in rosu sau galben. Cat de mult ne influenteaza culorile in viata de zi cu zi ?
De ce e negrul atat de apreciat?
"-Un' te duci ?
 - Sedinta cu parintii.
 - Trebuie sa te imbraci in negru ca sa pari un om serios"

"-Unde mergi?
 -Sa ne intalnim cu niste clienti ai firmei si am nevoie de sarafanul ala negru simplu. "

De ce pare negru atat de formal? Pentru ca inexpresiv.
Si inexpresiv inseamna de incredere? Nu, dar inseamna serios.
Este un om serios, insemnand sobru, un om neaparat de incredere?Nu, dar prima impresie conteaza.
Vrei sa pari un om sobru ? Nu dar ..
Nu sunt cele  mai bune afaceri incheiate de oameni carismatici,care stiu sa capteze atentia si care, cu toate ca adopta stilul formal..sau nu , asta depinde de spatiul la cae ne raportam, prefera sa isi puna amprenta personalitatii sale si prin imbracaminte? Nu te simti mai bine atunci cand esti imbracat in ceva care te reprezinta? Care pare sa urleee" uuuuite asta sunt eu, sunt TARE, poti sa ai incredere in mine.Inbracat in asta pot sa fac ce vreau eu," Nu?Se pare ca nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :