miercuri, 7 decembrie 2011

It's the game we play


oamenii la inceput sunt reticenti si neincrezatori. cu timpul lumea le fura ochii, si ei lasa garada jos, si apio din senin sunt loviti de ceva care ii face sa redevina cum erau la inceput. si din nou ceva, candva, cumva mintea le este intunecata si ...

credeam ca oamenii nu vor spune/face ceva pentru tine daca lor nu le iese ceva, momentan mi s-a demonstrat contrariul. portile mi se coboara. dupa atac nici nu vom avea unde sa ne ingrijim pacientii.


___________________________
ascultand muzica buna

ascultand muzica buna - simt
ascultand muzica buna am vazut lucruri frumoase
ascultand muzica buna am cunoscut lucruri care nu exista
ascultand muzica
ascultand

______________________________________
mos nicolae NU era verde, serios. era imbracat in alb si avea 2 dungi visinii pe parti
asa-i, nu ? normal ca asa e.

mos craciun nu are pijamale si renii nu stralucesc cand mananca fan auriu
fiecare caciula sau imitatie a caciulii lui Mos Craciun, este un horcrux al acestuia...si va mai intrebati de ce nu moare.. e un fel de 7 la puterea 77777777777777777777
___________________
acum ma cam doare in perete de durerea mea din talpa asa ca ma voi folosii de istetimea picioarelor mele si imi voi invata patul sa zboare.

va era dor de mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :