vineri, 23 decembrie 2011

Operatiunea: In cautarea spiritului Craciunului, prin Bucuresti

nu o sa vorbesc nici de semestrul idiot, nici de absenta mancarii din frigider, nici de raceala mea si lipsa mea de voce.[ tocmai ai facut-o!]

_________________________



asa, bine ati venit la Standul " Orice vrei gasesti acolo->" cu sageti indicate in toate partile.La noi gasesti informatiile necesare pt locurile, lucrurile, sau alte lucruri de care ai nevoie si nu stii de unde sa le iei. ^w^
__________________________________

am zis despre ce vorbesc...acum ma simt ca intr-un spatiu inchis. dubios.

nu am mai scris demult, mi-am pierdut ________[ cred ca voiam sa scriu acolo un cuvant gen 'indemanare', dar pe asta nu am avut-o niciodata, deci nu o scriu. nici 'imaginatie ' nu e . nici ' spiritul de scriitor' pt ca si de ala duc lipsa de la inceput]

imi cer scuze ,tsubochan ,pentru comportamentul meu mai idiot si neximic pe zi ce trece. ma transform. cum revin la normal?
______________________________


piureul este complicat pt ca:
  • cartofii trebuiesc decojiti[pot asta]
  • fierti[ nu voie aragaz are. ]
  • apoi distrusi[ pot asta]
  • unt[ pot si asta]
  • si capacitatea de a nu fi xim.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :