sâmbătă, 26 noiembrie 2011

ignore


hi sid..michelle.




nu am in cap nimic de dezvoltat. mai asteptati
___________________________________________________________
i feel transformed.[ do you mean changed?] nope:transformed.

asa se pare ca tocmai o sa scriu .
  • mi-a spus cineva , [nu stiu cine ..dar o sa-mi aduc aminte ...] ca in momentul in care ajungi sa vorbesti despre iubire cu cea/cel cu care esti , ceea ce aveti voi nu este iubire.
nu mai stiu cine si ma enerveaza asta..pentru ca pe moment nu am spus nimic dar acum ca ma gandesc..nu sunt de acord cu afirmatia.
mi se pare normal sa vorbesti deschis despre orice, si din chestia aia , eu , inteleg ca sunt lucruri, ca relatia pe care o ai cu cineva, care nu ar trebui transformate in subiecte de discutie- NU SUNT DE ACORD . e normal, sanatos si chiar amuzant sa vorbesti deschis despre chestii.

  • sinceritatea lu' tata. asta e subiectul. am fost xim pus in fata situatiei : bunica-tata supercearta. ce am apreciat : sinceritatea absoluta si "blunt " a lu' tata . ce nu am apreciatdeloc si dispretuiesc total: izbucnitul in plans ca arma de aparare a bunicii.
nu ma asteptam ca tata chiar sa-i spuna ce il enerva si a fost amuzant cu a pus problema :" ai spus ca nu trebuie sa facem lucruri care ne fac rau. mie imi face rau sa vorbesc la telefon , intelegi ? daca eu nu simt nevoia sa te sun, de ce nu accepti asta? vrei sa te sun? fa-mi un grafic , mama, si o sa te sun. daca imi spui si ce sa te intreb va fii perfect. o sa fii fericita atunci .
cu el seman.
  • mi-a crescut pleata. toti abserva asta...eu abia azi am realizat. e amuzant cum schimbarile mici si facute treptat, nu sunt foarte vizibile pentru tine...in schimb pentru cineva care nu te-a vazut de ceva timp, ele par imense.
mi-am schimbat vocabularul. acum nu mai are coperta.
si port botosi.
' something's gotta go wrong , 'cause i'm feeling too damn good'
schimbat in maleabil si comercial.[ asa esti tu, obisnuieste-te cu idee.]
ne pastram dulapul? si bocancii.
si principiile impartite la doi.
nu plecam cu idei preconcepute , asa-i?[ da , sigur.]
  • ma doare deja sa scriu mai mult. hai sa vorbim deschis:
  1. nu mai avem farmec
  2. uneori nici timp
  3. in perioada tranzitie e greu sa scrii, cred
  4. va sta capul la altceva.
  5. tu, uita de L. nU vad Cu ce te ajutA
  6. iei o pauza si uneori te plictiseste ideea chiar daca ai vrea sa scrii. si atunci vreau devine trebuie si pentru ca devine trebuie nu il mai facem. [ deci tu faci doar ce vrei ? daca e ceva pe care trebuie sa il faci si chiar si vrei , nu il faci pentru ca trebuie?]
  7. taci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :