sâmbătă, 12 noiembrie 2011

raise your hand if


.

asa ! ma simt ATAT de bine dupa 6 ore de dormit la pranz. ce facem acum ?
nu te disturba pe tine ce fac eu ^/////~/////^


supernatural+skins+ paste bologneze

uite ca am si raspuns.


ASMODEUS. nastem o obsesie. sau nu, sincer inca nu ma intereaseaza subiectul



LOW LOW LOW
sau poate LAW. doare nu-i asa?

_______________________________
nu am mai avut o postare care chiar sa poate fii citita de ceva timp. asta doare putin .

nu prea exista subiecte care sa-mi starneasca interesul, ca sa le pot dezvolta. nici nu am mai desenat .

acum doare ?

20 51 . vreau la hotelul ala/ cabana ai cu specific supernatural. mi-a spus cineva , candva , undeva ca avem una prin nu stiu ce munti la noi in tara. [ nu o sa ajungi acolo^^]
dispari.

dar acum ?

cat ii ia unui biet episod sa se incarce.este afirmatie.
____________________________________________
stiu de ce nu am avut postari cu ' greutate culturala'. imi lipseste spiritul critic constructiv. l-ai luat tu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :