miercuri, 1 decembrie 2010

putin mai drept dar nu intocmai pt ca nu am cum ..dar nici scluptat nu pot


poti sa vei pe cineva fara sa te uiti la el/ea
poti sa te uiti la cineva fara sa-l/o vezi
poti sa-l/o vezi si sa nu vrei sa te uiti
poti sa te uiti si sa nu vrei sa te vada.


sau nu poti .



nu poti pentru ca ochii tai nu pot sa vada .. ochii nu pot sa vada iar ochelarii probabil nu te lasa sa vezi.



_______________________________________________

too close for comfort . pt [ iar incep cu justificarile] atunci cand spui ceva ce nu apartinea si nu voiai sa apartina cuiva ..omul acela e prea aproape ca sa te mai simti tu bine ..sau poate nu ...cred ca mi se pare .. vreau ciocolata calda

_________________________________________________

azi am inceput ziua perfect pana acum...m-am trezit la 11 44^_^ baie de o ora XD .. si acum ma duc sa-mi fac nesquikXD si pe urma mananc uuuuuuuuuuu si fig a dormit PT PRIMA OARA langa mineXD

__________________________________________________________

nu stiu cine are viata mai grea un geniu sau un artist .. cred ca geniul pt ca el trebuie si o parte artistica si atuuncie de 2x mai nefericit ca artistul . nu mai vreau sa fiu nici geniu , nici artist. e prea greu . mi imi plac lucrurile usoare.

i just wanna live ................................................................................................ ............................ ........................................................ ....................................... ....................................... .......................................................[ punctele sunt amuzane - spune copilul care pe 1 dec sta in degeaba ]


mrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


cred ca ma duc sa caut poza


____________
escape the fate XD zombie dance

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :