sâmbătă, 4 decembrie 2010

de nicaieri apare doophenschmirtzXD


                                 Doar azi…

 

 

Tinta mea ? Paharul! Intrasem de un sfert de ora in incapere si inca nu apucasem sa beau o gura. Toti se invarteau in jurul meu, iar eu, sincer, nu mai intelegeam nimic. Era ca si cum la fiecare pas cineva se trezea sa-mi vorbeasca, dar eu voiam  doar o gura din acea licoare plina de energie de care aveam asa de multa nevoie, o inghititura si as fi fost fericita .

Vedeam in fata mea masa cea rosie  pe care nepretuita mea bautura zacea, inconjurata de o gama variata de dulciuri care mie nu-mi prea faceau cu ochiul. In timp ce inaintam cam greu printre fiintele pline de viata, am simtit doua brate in jurul gatului meu. Capul mi se invartea... cine putea  fi ? Cele doua maini imi prindeau ceva la gat... Era un medalion mic si dragut.

             -Cookie? Pierduta in spatiu din nou? Haide, revino-ti! rosti vocea stapanului mainilor. In timp ce imi strangea umerii si pieptul intr-o imbratisare putin cam barbara, isi arata chipul. Era blond, avea o fata frumos conturata, dar putin ascutita. Ma privea cu niste ochi verzi, energici, invadandu-mi gandurile... Il stiam, si totusi, nu-mi aduceam aminte numele lui. Imi dadu un sarut mic pe obraz si se puse in fata mea.

Fata lui era asa de aproape, prea aproape, as putea spune. Ma privea atent, fara sa clipeasca .

-Cookie? Iar? Nu stiam la ce se referea. Uite, imi sopti el, Nappy se asteapta ca tu sa faci o miscare azi, asa ca… Succes ! imi ura el si pleca sa puna un medalion altei fete...

    Nappy? Imi suna cunoscut… Un portret mi se contura in minte : un baiat inalt, slab, cu par saten de lungime putin peste de umeri. Avea trasaturile fetei asemenatoare celui blond, numai ca el avea fata si mai ascutita. Avea ochii negri si un zambet batjocoritor pe chip…

-Deci, ma inseli cu Plushy[1] ? spuse o voce in gluma, in timp ce baiatul imi cuprinse talia.  Cookie, te simti bine ? rosti vocea, putin ingrijorata de data asta.

-Vreau paharul! am spus pe o voce  gata sa se puna pe plans. Stiam ca-l va aduce.  Nu am avut timp sa-l vad plecand, ca el se si intorsese. Trona in fata mea cu un pahar superb de cristal.

-Uite !  Astepta sa iau o gura. Mai bine ? intreba el.

Simteam cum totul se clarifica in fata mea. Stiam cine e el si cine fusese celalat baiat. El era Nappy si blondul era Plushie, cel mai bun prieten al lui si al meu. Se intampla ceva cu corpul meu… Creierul imi intrase in panica de parca ar fi trebuit sa fac ceva si nu stiam cum. Fara sa vreau, picioarele mi s-au indreptat spre usa. Am iesit din mult prea aglomerata camera si m-am trantit  jos pe podeaua rece. Puteam sa vad cerul... Probail ca urma sa ploua penru ca era cotropit de nori rau-voitori.

-Incerci sa scapi de mine? imi striga Nappy .

Ma ajunse din urma si se tranti si el pe jos, in fata mea. Ma cerceta o clipa, apoi, fara sa pot sa ma opun, ma trase in bratele lui.

-Si acum ce facem? sopti el, rasuflarea simtindu-i-o pe spatele meu .

-Unde-i paharul? am intrebat.

 Il plimba putin prin fata ochilor mei, apoi lua o gura si-si lipi buzele de ale mele. Nu stiu ce era mai dulce, sentimentul pe care il trezise in mine, bautura aceea ce-mi dadea mie viata sau buzele lui.

-Si acum? Spuse, privindu-ma cu ochi ce aratau vina. Imi pare rau. Daca ma ierti, toata bautura e a ta .

Nu intelegeam pentru ce sa-l iert, dar am izbutit doar sa spun :

-Si daca nu ? Mana imi ratacea pe jos. Mi-o prinse, o stranse putin (Slava Domnului ca nu cu toata puterea lui) si imi zise :

-Pai daca nu, insemana ca nu iti pasa, adica nu te deranjeaza.

-Sa-mi pese de ce  ?

-De mine sarutandu-te, spuse si zambi glorios, - zambetul lui meritand cel putin cateva poze.

-Pai, presupunand ca nu imi pasa, care ar fi continuarea ?

-Tu  evoluand de la gradul tau la unul mai mare. Se dau si medalii, glumii el.

-Pardon, cred ca tu esti cel care ajunge la nivelul inaltimii mele, pentru ca eu mai sus de atat nu am cum sa urc.

-Cum spui tu... Dar e acelasi lucru. Numai ca va fi o problema.

-Care ?

-Plushie … Nu cred ca te voi mai lasa sa te porti la fel cu el.

-Nici azi?

-Se fac si exceptii, poate de ziua lui. Dar in rest,eu am tot controlul asupra corabiei Cookie.

Am zambit. Un sentiment de  caldura ma cuprindea, era ca si cum ….

-Stai ! am spus putin ravasita. Asta inseamna ca noi… adica… stii…suntem... am incercat sa spun, dar nu reuseam sa pronunt cuvantul. Il priveam  tematoare.

-Impreuna, da ! a spus, privindu-ma cald. Era o privire ce trecea de mine, trecea de perete, trecea de munti, de orice avea in cale si atigea ce voia. Sunt sigura ca vedea, acolo departe, ceva ce-i placea, pentru ca zambea.

-Dar eu nu stiu … nu pot … nu stiu ce sa fac. E ca si cum ai iubi un copil, Nappy. Nu e bine, gandeste-te ca e o pierdere de vreme! i-am spus, lasand privirea in jos . Stia despre ce vorbeam. Eu nu mai incercasem asa ceva, eu nu voiam stiu ce fel de lucru e iubirea, singurul lucru care il stiam e pretuirea si ea numai pentru parinti, Plushie, el si ea.

-Ba stii, dar nu vrei. Si daca chiar nu sti, te voi invata.

Ma cuprinse cu bratele si isi sprijini capul de umarul meu. Oricum, la un moment dat, va renunta... mi-am zis si i-am luat mainile intr-ale mele.

 

***

 

Patru luni si nu a renuntat. Parca in fiecare zi punea mai mult suflet, iar eu… eu doar il adoram cu privirea. Poate mai mult nu puteam, sau nu stiam.

-Cookie! i-am auzit glasul vesel. Haide! Avea un rucsac in spate si un zambet pe care si doar in poze sa-l vad si as fi fost fericita!

-Unde ? am spus, lasandu-ma trasa de el. Plushie ? Vine si el ?

-Nu, mi-a spus, privindu-ma cum ma jucam cu medalionul. Vom merge departe, undeva unde tie iti place …

Am urcat un sir  nenumarat de scari. Era ca un coridor nesfarsit, din caramida veche ce purta marcile unor lupte, lupte ale omului cu frumusetea trecutului. Desene fara suflet  zaceau pe acei pereti. Odata ajunsi sus, Nappy mi-a tras medalionul de la gat si i-a dat drumul. L-am privit cum dispare  cu lacrimi in ochi. Era de la …

-Acum, nimic nu te mai tine aici, mi-a pus punandu-mi, mana in cap si luandu-ma in brate.

Am mers acolo unde privirea lui a ratacit in aceea seara. Numai ca lipsea ceva …



[1] Nappy-of alcoholic drink, esp beer   strong or heady

 Dialect chiefly Brit slightly intoxicated; tipsy

[1] Plushy- Ostentatiously luxurious



______________________________________________________

chestia aia  de mai sus nu-i a mea.... mrrrr

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :