marți, 28 decembrie 2010

plan diabolic XD cu adevarat diaboilc..si nu l'am scris eu XD

Din 28 septembrie Orange lanseaza Orange FILM
Prin Orange FILM orice client Orange va putea merge in fiecare miercuri la cinematograf, platesti un bilet ... si primesti doua smile.gif
Informatia am primit-o la 411 cand am sunat.
Din informatiile primite programul este la nivel national (spune ca este disponibil la cinematografele din toata tara) 23 de orase smile.gif - Cinematografe care apartin de Media Pro, Romania Film, Multiplex, si Movieplex
Tot ce trebuie sa faci este sa trimiti un mesaj (tarif normal) la 241 cu textul FILM, primesti un mesaj cu un cod pe care il prezinti la cinema si gata ... asta e tot


Super ... un serviciu numai pentru client ... asa DA!!!


Bravo Orange


Momentan info sunt disponibile la 411 si 444 dupa ce apesi 1 pentru limba romana.
angel
aha...te-ai gandit ca pentru sms-ul ala platesti pretul biletului nr 2 ?
laugh.gif
si apropos, ia site-ul orange si citeste regulile mai bine...s-ar putea ca tariful tau normal sa nu fie asa...si stau si ma intreb ce le iese cinematografelor la faza asta
Spiritul
QUOTE(angel @ Sep 23 2005, 12:48)
aha...te-ai gandit ca pentru sms-ul ala platesti pretul biletului nr 2 ?
laugh.gif
si apropos, ia site-ul orange si citeste regulile mai bine...s-ar putea ca tariful tau normal sa nu fie asa...si stau si ma intreb ce le iese cinematografelor la faza asta
*


este 7 centi sms ...+ poti sa comanzi prin Orange World!!!
si nu plateste decat trafic ... si daca ai Wap Unlimited ... nu platesti nimik ...
nu cred ca un bilet la Multiplex e 7 centi ...
ma asteptam sa apra carcotasi ... dar nici chiar asa sad.gif

+ unde ai gasit pe site ... ca eu nu gasesc? sad.gif
gsm_blues
io cred ca la mijloc e un plan diabolic bine pus la punct, SMS-ul ala costa 7 centi intr-adevar, dar cand te duci la film iti baga aia mesaje subliminale si te fac sa-ti iei imediat 10 abonamente la ei. nono.gif

parerea mea...
Spiritul
QUOTE(gsm_blues @ Sep 23 2005, 12:55)
io cred ca la mijloc e un plan diabolic bine pus la punct, SMS-ul ala costa 7 centi intr-adevar, dar cand te duci la film iti baga aia mesaje subliminale si te fac sa-ti iei imediat 10 abonamente la ei. nono.gif

parerea mea...
*



Cu siguranta ... cum dreaq de nu m-am gandit la asta ...
si o sa devina toata lumea portocalie ... ca aia de la fanta ... smile.gif
de fapt aia de la fanta ... tin de Orange ... hmmm... intradevar diabolic ...
angel




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :