luni, 2 iunie 2014

dans de voie

De la dreapta la stânga : Smokey, Krem şi Gecko, ar trebui sã zicem.

stayin' alive, stayin' alive!
Sã vaã explic cum stã treaba cu astea: tinca şi tinca. 
Nu-i foarte greu sã înţelegi. Intri în clasã şi  sigur ochii îţi picã pe Aless, pot sã pun pariu cu tine pe asta. Ai sã te duci sã faci cunoştintã, poate poate na... . O sã-ţi strângã mâna, bãrbãteşte, ãi ai sã te prinzi ' Mno treaba nu stã chiar aşa: Tipa asta are maşina, mã înjurã cu stil şi în românã şi în francezã, mã calcã în picioare pe tocuri'. Dar nu conteazâ, dragâ, Aless are acel Ceva, încã nici noi nu ştim ce. 

Iubito, din nostalgia krem-terminat de liceu- bal-prostii-rãu-maşina-garone am ieşit destul de nervoasã* intorduc aici un zâmbet uşor nervos* m-ai calcat grav pe coada ieri în maşinã când te miorlãiai, dar deh- asta fac prietenii. Ştiu,şstiiu " ţi-e rsine cu prietenii tãi ( mario şi costin)" dar cred cã uneori mã numerişsi pe mine printre prietenii tãi. Abia ieri când m-am vãzut plina de nervi pentru cã fãceai figuri pe acolo mi-am dat seama cã şi eu te numãr. Cheers darling ! :))

În  imediata apropiere a mironosiţei pe tocuri te vei izbi de Bea. Nu e Beea, pentru cã Bella noastra bea. Unul din 'prietenii cu care îi e ruşine' lui Aless, neferTiti, se referã la a noastrã Berta ca la Gardianul, da' asta nu-i destul sau nu mai e deloc relevant. Bea e categoricã în a face afirmaţii despre chestii pe care nu le ştie în totalitate, dar nu o face intenţionat- e Berta, se iartã. Deci Bea e categoricã şi flexibilã, piciorul ei o sã te batã subtil pe umãr în autorcar şi apoi o sã îţi dea şi un şut în cazul în care nu percutezi, ţi-o meriţi - te asigur . Mai e flexibilã şi pentru cã Bea are Rabdare[ lucru ar trebui sã fie inclus în adevarurile lui Platon: Frumosul, Binele şi Adevaul] : are rãbdare sã te asculte, sã înţeleagã ce vrei sã spui, sã îţi explice cã eşti pe altã cãrare, sã te facã sã înţelegi cã eşti pe altã cãrare, şi sã accepte cã şi cãrarea ta merge în aceeaşi direcţie. Bea e 'tipa de la palat' asta îi dã un fel de deschidere pentru program hiperîncarcat, stres, durere de streaching ãi vânãtãi. Cu Bea nu o sã te duci sã faci cunoştinţa pentru cã o sã îi zicã cuiva imediat' fã-i sã plece, fã-i sã plece', şi o sş te ia peŞte picior, o sã-ţi rãstãlmãceascã cuvintele şi o sã-ţi imite accentul, în caz cã ai.

Mno cu tine dragã,  eu nu mai am ce împãrţii! Gataaa, mi-a ajuuuns! Îmi  iau jucãriile şi plec la mama! Pãi pânã când o viaţã de âaine ? - oh, nu! asta e replicã pentru Senko.  Altã Floare de colţ care face baie în program încãrcat stress şi pregãtiri. Pe care o zmotocesc 'cordial' pânã la revedere. Cheers darling şi ţie!

Dar tu Beato, nu scapi!  Dragâ Otee, ar zice Roman dar n-avem nici un Roman deci şedem blând pe cai. Alergat prin ploaie în picioarele goale şi  somn pe plajã. Vrei sã spun mai mult de atât? Cheers darling !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :