joi, 19 iunie 2014

Când eu, când magie

Eu când nu dorm - ce fac eu când nu dorm? Când nu dorm eu ? Dorm eu ? 
Eu ?
Care eu ?
Eu când nu dorm zbor, plâng, nasc, cânt şi râd. Eu, când nu dorm, nu sunt foarte productivă.
Productiv sau proactiv ? 
Eu sunt Pro, omul Da, AiciAcumAşa.

Dar am obosit să dorm, aşa cu ochii deschişi şi să stau trează în vis judecându-mi somnul. Ce rost are?
Am obosit sa mă agit doar pentru mine. Vreau să mă agit pentru un cineva. Chiar vreau. 

Când eu nu dorm nasc vise. Visele mele. Cum ar fi să nasc nişte ' visele noastre'?
Când eu, când magie. De fapt,şi eu şi magie. E aşa...un tărâm feeric. Tărâmul meu.
Cum ar fi să existe un tărâmul 'nostru '?
__________________

O să fug la culcare cu gândul la un ' noi', la un viitor ' hai să mergem la culcare!'.

nobody to love - sigma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :