joi, 7 iunie 2012

Pentru doi Oameni

Pentru doi Oameni. Pentru doi Oameni Importanti. Pentru ca nu stiu daca m-am ridicat la nivelul pe care ei il merita.
Intotdeauna i-am admirat pe cei indiferenti si reci si mi-am dorit sa pot fii si eu ca ei...cu toate ca,acum, sustin ca vreau sa devin o persoana pasionala si pasionata de orice. Si DA chiar vreau sa fiu o persoana pasionala, pentru ca am stat si am clocit eu o zicala a cuiva si am ajuns la conluzia ca un artist nu e artist daca nu pune suflet in ceea ce face. El trebuie sa se poata reflecta in munca lui.
Revenim la oamenii indiferenti , reci si distanti. Azi mi s-a povestit ceva despre o asemenea persoana si am declart, imediat ce am auzit povestioara ca o admir pe persoana respectiva. Acum, dupa ce am stat si m-am gandit la felul ei de a fii, din ce mi s-a spus, imi pare sincer rau pentru ea. Daca pentru tine nimic nu conteaza..e trist...pentru ca poate la fel de mult contezi si tu pe lumea asta.

De ce pentru 2 Oameni? Pentru ca acesti doi Oameni conteaza pentru mine enorm si pentru ca am impresia ca uneori am fost EU rece, distanta si indiferenta cu acesi doi Oameni. Ei merita mai mult si sper, odata cu hotararea mea de a devenii o persoana pasionala, sa pot ajunge sa-i apreciez atat cat trebuie.



Multumesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :