miercuri, 23 mai 2012

I feel so close to you right now

Hmm presupun ca citatul pe care l-am primit astazi nu a venit la intamplare
 "The best way to predict the future is to create it."
Cu toate ca la momentul la care a trebuit sa-l comentez nu am avut foarte multe de spus acum imi trec prin cap mult mai multe lucruri. ce as spune acum ?

  • ca sa-ti creezi exact ceea ce vrei si sa mergi dupa acel lucru ai nevoie de foarte multa incredere in tine, incredere de care eu dau doar in anumite momente, cand sunt motivata sa demonstrez ceva cuiva. Insa cand trebuie sa fac ceva doar pentru mine, oricat de mic ar fi pasul, spre ceva nou[ pentru mine] decad. Decad pentru ca mi-e frica de ceea ce ar  putea crede sau gandi cei din jurul meu in sinea lor, nu de ce ar spune..pentru ca nu poti stii niciodata exact ce e in capul lor...si ma tem de asta; mi-e frica si de reactia celor care ar putea fi in cauza, reactia lor fata de minusculii mei pasi. Pentru ca asta e cam singurul teren pe care ma simt total neajutorata..si nu imi place.
  • M-am bucurat ca mi-a picat acest citat pentru ca are un cuvant pe care eu il ador' create' si citindu-l am simtit ca un imbold sa fac orice imi trece prin cap, ceea ce m-a facut sa ma simt foarte bine
  • il puteam asocia putin cu citatul despre a fii tu insuti pentru ca depinde doar de tine ce faci si pana la urma cei care tin la tine vor accepta ceea ce vrei sa faci daca tin cu adevarat la tina ..cu asta in cap tot ma tem de ce ar putea acesti  'cei care tin la tine' crede [ si sunt in ghilimele ca sa se vada ca e citat de mai sus nu pentru ca as fi vrut sa spun' asa-zisi' * ras de xim *] 

And there's no stopping us right now

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :