marți, 7 februarie 2012

i wanna feel the stars

i wanna feel the stars as in i wanna be sedated* dance dance dance*

<- WOW


_____________________________________
nu, nu vom discuta despre nasturi care preiau controlul lumii, sau despre coaja portocalei rosii, sau despre o telecomanda trista.

uuuuuuuun cartof prajit, care spune, replica si apoi se intoarce la gatit
uuuuuuuuuuun cartof prajit, care-a si uitat ce-a rostit pe farfurioara[ pe melodia de la' Un actor grabit ']

nu, nici asta.
_________________________

The way you make me feel

  • ce e asta? o bulina.

O sa vorbim despre Hachi * ras* 18 ani. meriti sa mai vorbesc cu tine, om major ce esti ? * glumeam omule*
cine are febra musculara la gambe de la Cotton Eyed Joe? EUUUU
Cine are febra musculara la gat de la headbanging?EUUUUUU
cine viseaza cu tine si noapte si zi..[ oh ast aera un vers=)))]

- iar deviez grav de la subiect-








________________________________________________

am o stare foarte buna.

indigo, crystal si rainbow children. am vazut documentar aziXD

____________________________________________


am vazut Scent of a woman. de asta valsez acum pe pagina mea de blog.
am erminat sa va plictisesc.


hail Jashin!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :