miercuri, 18 decembrie 2013

Iar incep:

Hey Sara,

Nu-mi pare rau ca le-am trimis linkul, uneori meritam sa fim apreciati pentru ceea ce facem chiar daca nu ne simtim pregatiti pentru asta.
Imi pare rau ca te-ai suparat[ a se sesiza ca nu am folosit "te-am suparat " pentru ca nu ma simt vinovata]. Imi pare rau pentru ca acum, stiindu-ti blogul ' expus' s-ar putea sa nu mai scrii. Asta-i un lucru rau din doua motive

  1. iti place sa scrii, m-as simti vinovata sa-ti rapesc asta
  2. ai nevoie sa scrii, ca sa te descarci
Cu toate ca intr-adevar imi pare rau , simt ca formularea imbraca o fatada superficiala. 

Ti-as spune un simtplu ' Imi pare rau ' daca as stii ca ar schimba ceva... dar asa s-ar putea sa te enerveze mai mult.

Regret.

N-am formularile tale, sau modalitatea ta de a creea si transmite stari dar pot sa-mi cer scuze asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :