miercuri, 3 iulie 2013

The heartbeat... That heartbeat

Am luat iPodul si am dat de muzica pe care nu am ascultat-o de vreo 3 ere incoa' ...si e ciudat ...
Eu respiram muzica asta
Asta era fundalul meu muzical


____________________________
Fundalul asta muzical, ca trist si pictat un nuante de albastru marin , mi-a creat preconceptii. Preconcepti care au ridicat ziduri catre orice... Dar am doborat careva ziduri: scoala, prietenii , oameni noi, familie, voluntariat, moda... 
Incetul cu incetul mi-am schimbat aura si fundalul muzical ... Dar mi-a ramas un zid imens de care nu pot sa scap. Poate ca maria avea dreptate: poate chiar sunt comuna printre diferiti: poate chiar apreciez oamenii si iubesc lucrurile.. Nu a aparut niic care sa pareze aceasta informatie 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :