joi, 11 aprilie 2013

depresie psihica vs depresie spirituala

'Spune-mi, ce simti ?'
' Ma gasesc obosita, ostenita, plictisita. Uneori, in timp ce imi hranesc prietenii cu energie, apare o decrestere spontana a fericirii din mine si o estampare a aurei. M-a tot gandit ce poate fi, dar nu-mi pot da seama...'
'Si somnul cum iti este?'
'Lung si greoi. Adorm greu... tarziu...si  ma trezesc la fel de tarziu, ducand in carca o lene istovitoare. Si-mi sunt visele putine si ciudate si veline...'
'Cum respiri?'
'Asa. Si  asa. Uneori im intind mainile brusc spre tavan, ma intind, inspir si nu-mi vine sa las aerul sa plece.'
'Claustrofobie?'
'Am spus ca imi vina sa tin aerul in mine... nu ca sunt claustrofobica..'
'Am inteles, dar ma gandeac ca poate...'
'NU.  Nu intelegeti? Toti imi spun ca se gandeau... Dar nu ma intereseaza..NU! Chiar deloc!!'
'Dar poate..'
'Nu. Uite..acum iar am o depreciere a valorii energetice.Nu pot sa cred.Vedeti ce ati facut ?'

___________________________________________________________

presupun ca depresia spirituala este o depresie psihica aplicata la fiecare din cele 3 nivele ale constientului. Si e mai putin imprevizibila. E constanta, dureaza luni.. E reconfortanta pentru gandira dar induce si depresie psihica. E grele...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :