sâmbătă, 2 februarie 2013

un fel de picatura astrala terestra

Tu nu patesti nimic, ma intelegi?

Tu nu te mai imbonavesti, faci operatii, te bagi in chestii dubioase, bine?
Tu nu renunti la nimic din ceea ce faci!
Nu ai voie nici macar sa e gandesti ca ceea ce faci tu nu conteaza. Nu ii asculti pe dobitoci cand iti spun prostii.. pentru ca ne descurcam asa, bine?
Nu te mai obosesti cu problemele lor triviale pt ca viata ta e mai importanta!
Nu te suprasoliciti.Nu devii depandenta de tigari.
Orice McBastard iti va crea probleme si-ti va zgudui increderea ii faci vant afara, okay ?
...
Nu vreau sa patesti nimic...bine? Am stat si am calculat si o sa fiu la doar maxim 9-10 ore de zbor sau 2 126 km cu masina adica 24 de ore de condus, bine?
Doar o ora in urma.
Nu o sa faci nimic nesabuit... pentru ca..altfel eu nu mai mai intorc, sa stii...
Am fost foarte speriata atunci in vara... a fost prea brusca operatia, si eu am aflat tarziu...si eram departe...si ..


Nu o sa se mai intample, bine?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :