duminică, 29 iulie 2012

Leul

Eu cand o sa fi mare o sa fiu leu. O sa am grija de propria-mi jungla. O sa am grija si de voi, asta daca nu o sa uitati de mine. O sa am grija de cactusul dublu din camera mica, de incercarea mea de trandafir japonez care abia mai traieste de pe o zi pe alta si de colectia ta de amintiri. Pe ale mele le voi inchide intr-o scoica si le voi lepada pe mare. Vreau ca si ceilalti  sa aiba amintiri asa frumoase cum am avut eu, asa ca le dau lor.
'Remember me.Remember me in anger.' Nu asta sa nu o faceti. Puteti sa va amintiti de mine intr-o rochie victoriana sau in costumul de explorator australian. Da,da! Cu palaria aia. In sosete kaki in pantofii din piele de crocodil.. sau in sandale depinde cum va cade mai bine.
Nu, nu o sa iti pun colectia de amintiri in cufar... acolo sunt paienjeni si lacuste...si cu totii stim ca oricine se poate taia intr-o lacusta, asadar...fara cufere. Putem folosii pernuta de ace in forma de palarii ca sa le agatam pe cele exaltante, asa in cazul in care le vrei departajate, dar nu cred ca va fii cazul.
Mai stii agenda mea medicala din '95 din care iti aberam prescriptii cand ma napadea plictiseala?E inca aici langa mine. Inca are flori uscate in ea. Majoritatea medicamentelor inscrise atunci nu mai exista...sau poate nu am auzit eu de ele* zambet* ... in mica mea oaza nu ne atingem de lucruri chimice. Cu exceptia creioanelor si, uneori, a vopselelor. Inca mai pictez. Nu mai pictez ca atunci dar inca mai pictez.
La voi mai ploua? Ah, imi pare rau ca te-am intrebat.
Eu cand voi fii mare o sa fi leu.O sa am grija de propria-mi oaza. O sa am grija si de creioane si vopsele, asta daca inca o sa mai pictez. O sa am grija si de medicamentele pe care acum nu le mai gasim, de flori uscate si de agenda mea medicala veche din '95.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :