sâmbătă, 27 noiembrie 2010

daca ai 2 irlandezi intr-o camera poti incepe o petrecere


XD
stii un om poate sa aiba un serviciu si pe langa sa-si ia si un part-time job . cam asa e si omul in sine . existi tu si part-time tu , un tu care apare in preajma anumitor persoane .. un tu care nu e complet . fiecare om TREBUIE sa aiba un "eu" part-time "eu"-uirle sunt optionale.. dar ce se intampla daca existi doar prin part-time tu ? ai 7 part-time "eu"-uri si nici un eu complet... pot forma acele part'time"eu"-uri "eu"-ul complet ? NU . cum nici cele 7 part-time job-uri pe care le ai[ nu prea poti sa ai atattea dar ma rog..] nu vor fi acelasi lucru cu serviciul tau ... chiar daca pot fi echivalentul serviciului tau ca bani ...nu vor insemna acelasi lucru...
esti incomplet .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

aaa aici nu e de obicei nimic :